Europar-parlamentua_foto610x342Uste dut Juncker-ek esan duela probintzia sezesionistak EBtik kanpo geldituko direla. Tipo hori, gainera, agintari gorena bihurtuko da. Jakin dut, gainera, europarlemantarioek 6.500 € garbiak irabaziko dituztela, gehi bidaiak, idazkariak, ….. Badakit, horretaz gain, Iturgaiz bezalako pertsonaje ezjakin eta eskolagabetu bat EBren ordezkari izango dela, Frantziako FNren, Holandako xenofoboen eta gainerakoen artean. Amaitzeko esan, EBk ez dituela onartuko gehiengo absolutu ikaragarri batez independentziaren alde egiten duten Ukrainako lurraldeak; hortaz, Euskal Herri independientea ere ez luke onartuko. Zer defendatzera doaz Bilbao eta Juaristi Bruselara, EBra? Nik, egia esan, ia-ia gehiago gura dut Errusiaren edo Indiaren parte izan, era honetako Europarena baino.

6 pensamientos en “

  1. Txikia nintzenetik entzuna dut Europatik etorri behar zela Euskadiren askatasuna, pixkanaka pixkanaka europar estatuen ahulezia ikusiko genuela eta hortaz, europako herrien askatasuna. Urteak pasa, eta kontrakoa ikusten dugu orain. Hainbeste gezur, berriz ere…
    Askatasuna eta EB batera badatoz, ondo; bestela, nik askatasuna preferitzen dut.

  2. Nire ustez noraino edo norantz ez dakigu momentu hontan, Mundu osoan Herriak mugitzen ari dira eta, Euskal Herrian ezik. Beraz ze edo zer, gure eguneroko lekurik galdetzea penagarria da.

    Barkatu nire euskaragatik, baina horrela sentitzen dut, ta sopapo bat abertzale partidu guztiontzat.

    Adibidez inoiz ez (agian 1977-78) gaur egun arte oso jende elkar etorkisunari buruz ari, nahiz eta desberdinak bai garela, baino gure politikoak bost azola zaie… bakoitza berea… oso ‘kematu’ nau gai horrekin.

    Agurrak!

  3. Gaur egun, Europa Batasunean egotea merezi du? EBtik kampo egotea edo geratzea arazoa da? Nik uste dut ezetz. Norvegia edo Suiza kanpoan daude eta horregatik inolako arazorik dute. Gainera, errealitatea ez onartzeak arazoak sortuko ditu. Eskoziak independentzia nahi du eta erreferendum bat egingo du. Katalunian gauza bera edo hemen , E. Herrian agian beste mugimendu independentzia lortzeko edo eskatzeko mugimendu bat sor daiteke . Gainera, ikusiko dugu zer gertatuko den Belgikan edo Europako herri batzuetan barreiatuta dauden hungariakoekin. Europa herri askoren mikrokosmos bat da eta hori ukatzea, nire ustez arazo pilo bat sortuko da Europa Batasunean onartu ezean. Hau guztia presio eltzea da eta edozein egunetan leher daiteke.

  4. Habeis visto la entrevista a Izaskun Bilbao en el Gara? Y a esta le vais a votar? Como puede decir que Catalunya va por detrás? o que no le ha dedicado ni un solo minuto a gure esku dagp? pero esta tipa ya sabe lo que pasa en el país o vive en los mundos de yupi?

Responder

