Nork agintzen du?

images_cms-image-000003488Duela hiru hilabete Kutxabank-ek hitzarmen kolektiboa sinatu zuen sindikatuekin: “El acuerdo contiene mejoras salariales y sociales y abre la puerta a futuras prejubilaciones”. Gurako nuke nik hori niretzat: soldatak gora eta aurrejubilazioa, gora Kutxabank! Zortea, batzuk dutena.

Orain, sindikatuok diote ezetz, ez duela Fundazio bihurtu behar, ez duela pribatizatu behar, (…..) Nor dira sindikatuak eta gainerakoak hori exigitzeko. Pribatizatu bai, pribatizatu ez? Ez dakit, aztertu behar; baina dirua jartzen dutenek.

Kutxa bat ez da ezer diru barik, ez luke langilerik behar, ez obra sozialik, ez ezer. Kutxabank langileena da? Zer da hori baina? Langileek sortzen dute negozioa?

Nik BBKn dut dirua, eta nire diruak eta beste milaka batzuenak egiten du posible Kutxabank. Guk erabakiko dugu zer egin orain edo etorkizunean, ez sindikatuek. Erabakitzen badugu guztiok dirua ateratzea, akabo Kutxabank! Nik eta gainerako guztiek diruak jartzen ditugu etekin gehen ematen duen lekuan. Ez ahaztu.

Gehiegi galdetzea ez bada: non dituzte euren diruak Txiki Muñoz-ek eta Ainhoa Etxaidek?

2 pensamientos en “Nork agintzen du?

  1. Ni beti izan naiz kooperatiben aldekoa. Nire dirua Ipar Kutxan eta Euskadiko Kutxan eduki dut batidanik.
    Duela urte bat, kooperatiben fusioarekin, Kutxa Banken kontu bat ireki dut eta diru zati bat hor gordetzen hasi naiz.
    Zergaitik? Nere dirua Mario Fernandezekin zihur dagoelakoan nago.

  2. Eusko zindikatu guztiok “melarefanfinflan” automono gizajo bat naiz eta. Baina beitu CAN adibidez, zeure uztez kazu bera ahal litzateke? Kontuz horretaz PP eta EAJ. Caja Sur, inmobiliariak… hmmmm kezkatuta bai nago.

Responder

